joi, 26 februarie 2009

Ce ai lua cu tine pe o insula pustie?

Nu stiu de ce toata lumea( in special la interviuri) pune intrebarea "Ce ai lua cu tine pe o insula pustie?" si ca sa fie tacamul complet tre' sa fie obiecte(de specificat), deci nu merge treaba cu " o femeie si o carte de kamasutra" ...si sa mai fie si trei la numar.E banal ca nici macar nu e o "psihologie aprofundata" in intrebarea asta si de obicei e pusa doar pentru amuzamentul celorlalti.

Ei bine..ce as lua eu pe o insula pustie?(presupunand ca exista insule pustii)..intr-un loc neatins de om..cu soare puternic si nisip fierbinte,cu bananieri si cocotieri,gandaci cu miile..o cascada fumoasa in adancul insulei si triunghiuri de rechini infometati la orizont..in primul rand daca m-as vedea ajunsa acolo (prin nu stiu ce minune) as incepe sa ma rog..sa mai apara vre-un fraier prin aceeasi metoda in care am ajuns si eu(adica intrebarea stupida care te trimite automat acolo fara bilet de intoarcere)...ca totusi tre' sa se mai termine si proviziile astea de "insule pustii" pentru fiecare persoana in parte. revenind la intrebare...

Un prim lucru pe care banuiesc ca l-as lua ar fi un lego..da..un lego cu multe piese ca sa nu mor de plictiseala..

Al doilea ar fi o franghie..e utila in multe situatii.. in procurarea hranei..in construirea unui adapost si mai important o poti utiliza cu incredere dupa o saptamana de stat in pustietate in ....da...sinucidere:D( asta dupa ce ai exersat toate nodurile posibile, cat mai de incredere)..

Al treilea lucru..ar fi o sticla de bere..(daca tot e sa mor pe o insula pustie macar sa stiu ca am murit fericita)..si sticla goala desi pare inutila..sunt sigura ca in situatia aia i-as gasi multe intrebuintari..(chiar daca acum nu-mi vine niciuna in minte).

Astept sugestii cat mai interesanta de la voi:>

6 comentarii:

  1. 3 lucruri ? hmm .. s vedem ..
    1. bautura .. plm..makr sa fiu beat sa nu imi dau seama k's singur..
    2. un topor .. se pot face mutlte :))
    3. si o papusa gonflabila =)) ..

    glumesc..doamne ajuta sa nu ajung asa..eventual sa iau o fata in loc d 3 =))

    RăspundețiȘtergere
  2. 1.leptopu cu modem wairless
    2.crema [la cat soare e]
    3.o lumanare [daca tot imi dau duhu acolo]

    RăspundețiȘtergere
  3. Stii cum vine faza aia...ca daca te`ai intalni cu pestisorul de aur si ar spune ca iti indeplineste o dorinta.. eu i`as raspunde ca dorinta mea e sa mi se implineasca un milion de dorinte...
    In acest caz l`as lua cu mine pe Pestisorul de aur..mi`ar ajunge 1 milion de dorinte..daca nu.mai crestem miza..:))

    RăspundețiȘtergere
  4. leptopu kre e d fapt laptop..pai te'ar tine 2 ore si cew bateria dupa kre ai putea sa faci o pluta q el ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. probabil o barca, o vasla si niste alimente de baza :-??

    RăspundețiȘtergere