joi, 29 ianuarie 2009

cat poti sa cuprinzi cu o mana

Ma uitam prin geamul aburit al microbuzului...un gri nedeslusit..imagini care fugeau si nu le mai puteam tine urma..intr-un moment de liniste puteam simti stropii cum cadeau greoi in baltile de pe margine drumului.Un aer infect in microbuzul ala..cu oameni infecti..intr-o lume infecta.Fiecare isi plange de mila..doar atat stiu sa faca.Aveam impresia ca stropii cad cu atata putere incat puteau sa rupa asfaltul in bucati...sa creeze gauri..chiar cratere imense...deja imi imaginam cum ar fi aratat oamenii in acea ploaie..distorsionati..rupti de realitate..mutanti cu structuri hidoase.Dar ceva trebuia sa-mi bruieze linistea..babele se plang ca e mica pensia..studentii ca se termina semestrul si nu le iese media la nuj cate obiecte..unuia i-a murit pisica calcata de masina..altuia ca nu i'a venit nuj ce colet de prin posta...la radio o melodie stupida "i've kissed a girl and i like it".totul e perfect banal.Ce se intampla??acelasi drum il fac in fiecare dimineata..aceleasi fetze lungi..aceeasi liniste monotona,stupida,aceleasi lucruri zi de zi.le stiu pe derost..stiu si cu ochii inchisi cand trebuie sa cobor, pe unde trebuie sa merg, unde sunt caini..la ce casa..unde sunt gropi sau cersetori jegosi..as vrea intr-o zi sa gasesc un alt drum..chiar daca ar fi mai lung..o strada pe care sa nu o fi stiut pana atunci..cu lume si locuri noi..sa se termine in alta parte,sa gasesc neasteptatul..sa ating neatinsul si sa pot cuprinde din priviri ce nu am putut cuprinde o viata intreaga..o alta parte a orasului neatinsa..unde sa pot fi "EU" fara a ma gandi macar o secunda ca cineva se uita la mine dubios..ca cineva ma cosidera nebuna..ca ceilalti nu ma inteleg..o lume care sa ma surprinda in fiecare zi astfel sa nu ma plictisesc niciodata..sa ploua des..dar linistit cu soare...fara babe reduse mintal..fara copii stresati..fara caini jegosi si vagabonti..fara strazi pavate grotesc..un loc unde sa fiu eu..sa nu am nevoie de nimic..sa imi ajunga doar sa inspir adanc in diminetile reci..ca totul sa mearga perfect..sa imi ajunga doar o raza de soare sa pot zambi..un loc unde sa fie cald..un loc unde sa fim doar NOI doi.

3 comentarii:

  1. "viata e o trebusoara mai complicata decat isi inchipuie creierele noastre de musca"
    tu stii cata dragoste poate exista intr'un singur om?atata poti sa cuprinzi cu o mana :x

    RăspundețiȘtergere
  2. toti isi cauta locul unde pot fi ei insisi fara a fi priviti urat :)
    si totusi se gaseste : alaturi de persoana potrivita

    RăspundețiȘtergere
  3. love love love :x poza q jj :P .. dak era si color sa vad si eu my bn :)

    RăspundețiȘtergere