vineri, 30 ianuarie 2009

cu ochii aplatizati de monitor..


varmia: aku am citit ultima ta faza sh vorbesti exact opusu la c am scris io az)
varmia: ua tu esti pesimista
varmia: io is optimista
eu: care ultima fraza?
eu:
eu: aa
varmia: can vrei sa vina apocalipsa ..sa vina un ozn ceva peste noi
eu: ?
eu: nu neaparat ua
eu: uite vezi ca nu m-ai inteles
eu: am zs ca vreau sa se intample draq ceva sa uit de rutina..
eu: sa imi distraga atentia de la viata mea zilnica
varmia: gasesteti ceva de facut
varmia: iati o planta
eu: s-o fumez?

da..ar fi si asta o posibilitate..

tocmai am dat un copy-paste din conversatia de pe messenger cu vara mea..de ce?? inca un argument..pentru care sustin ca ideile mele sunt intelese prost..nu ca m-as plange de asta..insa acel "BUM!!" de care am eu nevoie nu e neaparat un "BUM!!" pentru intreaga omenire..nu ma intelege gresit nu vreau dezastre ...poate ca ceea ce vreau nici nu se gaseste in lista de mai sus..poate ca e o persoana..poate ca e o planta cum zici tu..desi nu cred..poate ca e pixul meu pe care intr-o dimineata o sa-l gasesc atarnat de tavan...chiar daca eu stiam ca l-am lasat pe birou (acela chiar ar fi un lucru care m-ar distrage de la lucrurile obisnuite si as avea la ce ma gandi toata ziua)..nimicuri care nu ar interesa pe nimeni...pe cine l-ar interesa unde mi-am gasit eu pixul azi-dimineata?pe nimeni...in cel mai bun caz dupa ce m-ar asculta m-as alege cu o fraza de genu "azi ti-ai baut cafeaua? ca inca nu te-ai trezit"..dar pe mine m-ar interesa...e un fel de lant..si verigile astea nu vor slabi deloc..

si ma gandesc totusi ca si eu am o parte din vina..de exemplu acum..inloc sa stau in casa...cu ochii aplatizati de monitor..as putea iesi foarte bine sa ma plimb..sau m-as putea duce pur si simplu in fata blocului si as incepe sa tip..(asta chiar m-ar face sa ma simt bine)..chiar daca o sa creada vecinii ca sufar de vreo boala mintala..dar ce fac??..stau astept sa intre el pe mess..mai fac vreo doua ture prin casa..eventual imi strang patul..se face amiaza..ma duc pe la el vedem un film..se face seara...vin acasa ma culc..maine ma trezesc si postez aceleasi "kkturi"ca sin azi, care seamana tot mai mult pe zi ce trece...dar nu o sa fac asta..ma imbrac si ies in fata blocului..!!

2 comentarii:

  1. varmia eu zic ca esti dusa .. eu ma refeream sa nu astepti sa apara ceva BUM in viata ta ..de ce nu creezi tu acel BuM care sa te scoata din rutina?

    RăspundețiȘtergere