miercuri, 16 septembrie 2009

revelatie

Ne nastem perfecti dar ne stirbim pe zi ce trece.Cu cat ne dezvoltam fizic cu atat de distrugem psihic si asta e cel mai rau.A disparut iubirea platonica, a disparut dorinta de a te cunoaste pe tine insuti, au disparut zambetele sincere si toate sunt acum impuse.Puterea nu mai are la baza cunoasterea,dragostea nu mai are la baza increderea si siguranta,fericirea nu se mai poate atinge.

Depindem de fiecare lucru din jurul nostru si toate persoanele care ne inconjoara.Nu mai exista principiul de independenta,de libertate,nici macar libertate de miscare nu mai avem...de exprimare,nici macar...fericirea noastra depinde de starea de spirit a celor dragi,de statutul social de toate constructiile si masinariile ingenioase pe care le-am creat, spre folosul nostru spunem noi.Depinde de fiecare mizilic care ne inconjoara,de vreme,de infatisarea noastra,de absolut tot ceea ce vedem,auzim sau simtim.Atunci ma-ntreb...cum putem spune ca suntem fericiti si impacati cu noi insine,cand fericirea nu vine din interior ci din exterior?Cum putem sustine sus si tare ca suntem liberi, cand esti cenzurat,respins,ignorat cand iti e monitorizata orice miscare.Dar asta e pentru siguranta noastra?Da..ce fel de siguranta iti este asigurata cand tu ca om nu esti sigur nici pe propriile forte.Cand iti este impusa frica de mic,cand sunt diferente atat de mari intre eul tau,ceea ce simti si persoana care se trezeste dimineata sa plece la munca?

Suntem atat de preocupati de lume si atat de apasati de rutina incat uitam pentru ce traim.Uitam ca fericirea isi are surse si in interior nu numai in exterior,uitam dragostea intr-un colt intunecat din noi,uitam sa ne respectam ca oameni in primul rand.
Ne multumim sa evoluam ca niste masinarii..

7 comentarii:

  1. uhh..momente de meditatie..adevarat..dar putini se my gandesc la asta ..

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru Eugen: cu toata stima, scrie te rog in limba romana, daca esti roman! "my" se scrie "mai". Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mişto articol!
    Este oarecum interesant că cei de vârsta ta au început ca şi tine să-şi vadă stadiul existenţei. Pentru tine cred că este un moment dificil o astfel de "revelaţie", să realizezi că eşti ceea ce eşti în cadrul în care eşti. Dacă mă întrebi ce părere am, ţi-aş spune că eşti specială şi că vei reuşi să faci multe, nu aş putea să te apreciez pentru ce gândeşti căci uite, nu eşti singura care face sau spune aşa!
    Pregătesc ăştia din parlament o lege pentru interzicerea unor substanţe şi eu ca şi consumator voi fi nevoit să mă ascund şi mai bine căci dacă nu ei zic aşa, pentru consum propriu iei amendă sau faci puşcărie de la 2 la 5 ani, pe când eu cred că ştiu cel mai bine ce este bine pentru mine, şi dacă nu sunt lăsat de societate să trăiesc aşa cum vreau să trăiesc, mai merită să mai stau în societate?
    Luna viitoare plec într-o călătorie să îmi găsesc un munte, vreau să cumpăr unul şi să îmi fac casă în vârf şi să stau acolo tot restul vieţii, cu prietena şi cu viitorii copii. Crezi că îmi va fi uşor? Ai mei mă întreabă ce am cu oamenii şi eu îi întreb ce au ei cu mine că eu nu am nimic cu ei!
    Nu avem drepturi pe pământ, asta e ideea, şi altă planetă cu viaţă eu nu ştiu, că ceream azil politic acolo!
    Plângăcios mai sunt :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Prima intalnire intre Bloggerii din Piatra Neamt !!! Citeste mai mult aici... http://www.serbansebastian.com/p/blogmeet.html

    RăspundețiȘtergere