marți, 21 aprilie 2009

mi-e frica de..

o leapsa furata de la Domnul Bolog(ce dom'le..numa' el are voie?!)

Numeste x lucruri de care iti e frica! Explica-ti alegerea!

1. Mi-e frica de viermi.Nu stiu daca e frica sau pur si simplu scarba.Dispretuiesc toate chestiile care apar dupa ploaie si se tarasc prin balti si stralucesc in lumina soarelui.PLUS mi-e frica sa nu-mi zica doctorul intr-o zi ca am o tenie de vreo 5 metri IN MINE! ca iau toporul si dau "fara cifra" pe vene.

2.Mi-e frica de liniste.Nu o suport! ma ia cu paranoia daca e liniste in casa sau oriunde as fi.

3.Mi-e frica de inec.Pur si simplu cel mai mare cosmar al meu e sa mor inecata.Daca vreti sa ma aveti pe constiinta toata viata legati-mi o piatra de moara de picioare si aruncati-ma in mare.

4.Mi-e frica de furnici.Or fi ele mici, harnice si gingase dar cand vezi o colonie de vreo 200 de chestii care gonesc pe piciorul tau in sus nu stiu cat de dragalase mai sunt!

5.Mi-e frica sa nu iau SIDA, sau sa descopar ca am leucemie.. ca altfel se repeta efectele de la nr 1.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu